اما صبر میکنم... از این 5 روز بیشتر از نصفش گذشت...من قرار بود 5 سالم صبر کنم...
ما را در سایت فردا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116
فردا تو میایی...باورم نمیشه که روزارو دارم میشمرم... آخه اصلا ازت هیچ خبری نیست. انگار باید یه کمی دلخور باشم. اما اصلا نیستم. انگار ماه هاست ندیدمت و فردا......ما را در سایت فردا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129