باورم نمیشه که روزارو دارم میشمرم... آخه اصلا ازت هیچ خبری نیست. انگار باید یه کمی دلخور باشم. اما اصلا نیستم. انگار ماه هاست ندیدمت و دلهره ی دیدنت رو دارم
شوق عجیبی تو دلم وجود داره. حس عجیبیه. مثل یه بچه ی 17-18 ساله! سن و سالی ازم گذشته. دیگه انگار نباید مثل یه ذوق بچگانه باشه. اما هست...
دارم گوش می کنم:
برای تو بمیرم و زنده بشم
به پای تو گریه بشم خنده بشم...
دوستت دارم بانو 
ما را در سایت فردا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129